Allt har kommit till mej i livet. BÄde pÄ gott och ont. Det Àr sÀkert sÄ att jag skall ha lÀttare att skildra pÄ vad som Àr vad och nu stÄ rotad. En vacker godhjÀrtad kvinna som kunde se mej för den jag Àr och stÄ vid min sida Àr det enda som fattas...
... har dock funnit fred och Àr helt och hÄllet nöjd och humöret pÄ topp med tillvaron hÀr pÄ min lilla gÄrd, Àr dock 100% sÀker att det finns nÄgon dÀr ute som tyckte om mitt sÀllskap och vice versa. Fantiserar om att jag kunde fortsÀtta jobba och ha sÀllskap det vore det bÀsta. Det mÄste dock vara nÄgÄn som kan lÀsa mej, mitt jobb har mer och mindre blivit till mitt liv fast jag Àr nog bra pÄ att chilla och meditera ocksÄ. Jag jobbar för mÀnskligheten och naturen sÄ det mÄtte stÄ ocksÄ dej nÀra fast jag tror det stÄr alla kvinnor nÀra.