SÄ lÀnge ni tÀnker blunda tÀnker jag inte hjÀlpa till och fixa alla de smÄ lÀckagen ni har Ästadkommit. Det finns inte helt enkelt tillrÀckligt mÄnga lappar för att lappa alla hÄl...
Största delen av det ni byggt mÄste kastas direkt i roskis.
om vi skall vara ett IT-land sĂ„ SKALL VI TUSAN OCH ANAMMA KĂRA VĂ RT EGET SOCIALA NĂTVERK och staten skall ge GRATIS FIBER Ă T ALLA.